Innbetaling av påmeldingsavgift og kort:
Dette skal alle allerede være gjort. Ekstra kort meldes til tro-jac3@online.no og betales ved innsjekk. Husk at størrelse på klasserom blir tildelt utifra innmeldte A-kort og må dere ha flere enn 1-2 ekstra ved innsjekk så kan det bli trangt på deres tildelte klasserom.
Innsjekk: Starter fredag kl 17:30. Den stenger 22:00. Åpner igjen Lørdag kl 08:00. Alle må sjekke inn før dere spiller første kamp. Alle skal også levere spiller liste manuelt ved innsjekk. Innsjekk vil foregå på Fart banen. Adressen er: Fartvegen 344, 2324 Vang på Hedmarken.
Mat: A-kort: Alle måltider serveres på skolen laget skal overnatte på.
B-kort: Alle måltider serveres på skole. Se under fanen "Innkvartering" hvilken skole ditt lag skal spise..
Hvis det er noen som ikke kan spise svinekjøtt så trenger dere ikke gi beskjed, da varmmåltidene ikke inneholder svin. Da det gjelder brødmåltidene(A-kort) så blir det satt frem mange alternativer for de med cøliaki/gluten
De med forskjellig matallergi skal gi beskjed om dette til turneringsledelsen senest 1 uke før turneringsstart. Les om produktene først. De vil da finne sin mat som er tilrettelagt for sitt behov på et eget bord på samme sted. Kun de med riktig bånd slipper inn i matsalene.
De som ikke kan spise de enkelte måltidene, gi beskjed med antall til fredd.soeby@gmail.com
Utsjekk av skoler: Alle MÅ være ute av skolene senest kl 1200 på søndag. Dette er noe som vi ikke kan gjøre noe med da vi leier skolene. Håper alle respekterer dette.
Baner: Adresse finner dere på vår nettside: https://stjernecupinnlandet.no/
Skoler: Adresse finner dere på vår nettside: https://stjernecupinnlandet.no/
Viktig at dere informerer med riktig antall slik at vi vet at det er plass på klasserommene. Vi strekker oss langt med egne trenerrom hvis dette er ønskelig. Men vi kan ikke garantere dette. Vi kommer i noen tilfeller tilby et klasserom der flere trenere fra forskjellige lag kan overnatte. Husk at hvis alle har med ekstra stor madrass, så kan det bli liten plass på rommene.
Alle behov vedr. skoler må meldes ifra senest 14 dager før turneringsstart. Liste over hvor alle skal overnatte kommer ca. 1 uke før turneringstart.
Alle lag skal betale et depositum på kr 500,- når dere ankommer skolen. Dette beløpet får dere tilbake når de ansvarlige på skolene har godkjent opprydding på rommet dere har brukt. Ta med kontant
Bånd: Alle som løser kort får et bånd. Dette må deltagerne ha på armen. Man slipper ikke inn på skolene eller i matsalen uten bånd. Ber om at alle respekterer dette
Resultater: Legges ut fortløpende på vår nettside: https://stjernecupinnlandet.no/ Dette gjelder ungdomsfotballen
Premier: Pokaler deles ut under finalene.
Dommere Hvis dere har dommere i deres klubb som ønsker å delta som dommer, ta kontakt med fredd.soeby@gmail.com
BUSS: Se: https://innlandstrafikk.no/
|